FICHTL CUP se bude konat pravidelně a je vlastně náhradou za Enduro, které tady mělo velkou tradici, ale již nebude, protože jsme nezískali les.
> ZDE VÍCE INFORMACÍ <
> WWW.FICHTL.CZ.TL <
ROZDĚLENÍ KATEGORIÍ:
Speciál:
- Základ rámu od krku až po obě horní uchycení motoru vycházející z typů Jawa 550, 555, 05, 20, 21, 23.
- Ostatní úpravy rámu, tlumení, brzd, výfuku, kol, atd neomezeny dle fantazie
a peněženky. - Použití hřebů v pneumatikách je zakázáno!
- Motor pohledově dle originálů výše předepsaných typů. Bez jakýchkoliv návarků jak na kartérech.Jinak povoleno vše co se vejde do oroginálu bez viditelných venkovních úprav. (převodovka, klika, atd.)
- Chladící žebra na válci povolena.
- Vějířová hlava je povolená.
- Maximální vrtání válce 41,75mm tj. 15. výbrus.
- Musí být zachována originální rozteč šteftů válce.
- Povoleno jakékoliv koleno sání a karburátor.
- Klapka sání je zakázána!
- Zapalování možno použít jakékoliv, které se vejde pod původní víko.
Klasik:
- Stroje typů Jawa 550, 555, 05, 20, 21, 23. Bez jakéhokoliv odstanění původních dílů
(plechy, blatníky,atd.) a bez úprav motoru, primárních převodů, zapalování, výfuku
a karburátoru – vše origo. - Povolena pouze vzpěra mezi krkem a sedlem. Ostatní úpravy rámu zakázány!
- Maximální vrtání válce je 40mm tj. 8. výbrus.
- Originální rozeta (55 zubů). Pouze možnost měnit sekundární kolečka
(11 – 14 zubů). - Drapáky jsou povoleny, musí zůstat zachován rozměr kol 16″.