FICHTL CUP 12.5.

FICHTL CUP se bude konat pravidelně a je vlastně náhradou za Enduro, které tady mělo velkou tradici, ale již nebude, protože jsme nezískali les.

>  ZDE VÍCE INFORMACÍ   <
>    WWW.FICHTL.CZ.TL    <

ROZDĚLENÍ KATEGORIÍ:

Speciál:

  • Základ rámu od krku až po obě horní uchycení motoru vycházející z typů Jawa 550, 555, 05, 20, 21, 23.
  • Ostatní úpravy rámu, tlumení, brzd, výfuku, kol, atd neomezeny dle fantazie
    a peněženky.
  • Použití hřebů v pneumatikách je zakázáno!
  • Motor pohledově dle originálů výše předepsaných typů. Bez jakýchkoliv návarků jak na kartérech.Jinak povoleno vše co se vejde do oroginálu bez viditelných venkovních úprav. (převodovka, klika, atd.)
  • Chladící žebra na válci povolena.
  • Vějířová hlava je povolená.
  • Maximální vrtání válce 41,75mm tj. 15. výbrus.
  • Musí být zachována originální rozteč šteftů válce.
  • Povoleno jakékoliv koleno sání a karburátor.
  • Klapka sání je zakázána!
  • Zapalování možno použít jakékoliv, které se vejde pod původní víko.

Klasik:

  • Stroje typů Jawa 550, 555, 05, 20, 21, 23. Bez jakéhokoliv odstanění původních dílů
    (plechy, blatníky,atd.) a bez úprav motoru, primárních převodů, zapalování, výfuku
    a karburátoru – vše origo.
  • Povolena pouze vzpěra mezi krkem a sedlem. Ostatní úpravy rámu zakázány!
  • Maximální vrtání válce je 40mm tj. 8. výbrus.
  • Originální rozeta (55 zubů). Pouze možnost měnit sekundární kolečka
    (11 – 14 zubů).
  • Drapáky jsou povoleny, musí zůstat zachován rozměr kol 16″.

 

Comments are closed.